Серійне виробництво нової моделі заплановано на 2018 рік. За попередньою інформацію VIZIV-7 повинен замінити Outback і Forester, які виглядають занадто застарілими навіть на ринку США. Таким чином, японці вирішили спробувати відродити позашляховик Tribeca в новому амплуа. Поки відомо що новачок буде оснащено фірмовою системою повного приводу та опозитними турбодвигунами. Габаритна довжина повнопривідного автомобіля становитиме біля 5,2 метра, а ширина 2 метра. Японці заявили, що планують конкурувати з Range Rover Sport. Це викликає посмішку, але все може бути, якщо згадати ситуацію з автомобільним ринком США та Китаю.
Дебют нового середньорозмірного кроссовера супроводжується змінами в дизайні машин з логотипом Subaru. На всіх моделях компанії поступово з’являються С-образні фари та збільшена радіаторна решітка. Колісні арки концепту вмістили величезні 21-дюймові колісні диски, які вдало підкреслюють брутальний стиль машини. Протитуманні фари мають форму многогранника, який складається з окремих світлодіодів. Задня частина автомобіля виконана в тому самому ключі, що і передня. Загалом авто отримало досить непоганий дизайн кузова, але поки невідомо як виглядатиме це все у серійному виконанні.
Зазирнувши до середини концепту Ви не побачите нічого особливого, адже до серійного виробництва інтер’єр ще не готовий. Перші враження від салону нової моделі позитивні. Надія, що японці зможуть зробити конкурентоспроможне середовище, ще є. На авто японці планують встановити всі наявні системи безпеки та комфорту. Також виробник обіцяє використати якісні та преміальні матеріали в обробці інтер’єру.
Під капотом у новачка скоріш за все опиниться майже безсмертний 4-циліндровий бензиновий двигун потужністю біля 250 к.с. Головною перевагою опозитного мотора є його плавна робота без вібрацій. За це доведеться платити високою витратою пального, яка як правило вища за позначку у 10 літрів на 100 км пробігу.
Новий позашляховик – мабуть останній шанс компанії Subaru на світле майбутнє…